çakmaklı34 kullanıcısının son içeriği

  1. Ç

    TKK ilacı ne işe yarıyor ?

    Verdiğiniz bilgiler için tekrardan teşekkür ederim. Diazyme 256 ve Prozyme F5'i deneyeceğim. Bunların yanında önleyici tedavi olarak Ronidazole 10 ilacını da tavsiye ediyor musunuz acaba? Hem yavru hemde yetişkin olan güvercinler için.
  2. Ç

    TKK ilacı ne işe yarıyor ?

    Öncelikle cevabınız için teşekkür ederim. 2 tane yavru güvercin var şuan ve ikisi de hemen hemen 40 günlükler ve bu bahsettiğim yavru güvercinler kabarık duruyor. Birinde yeşil ishal var. Ancak yem ve su içmelerinde sorun yok yem ve suyu rahatça yiyor & içiyorlar. Elimden geldiğince güneşli...
  3. Ç

    TKK ilacı ne işe yarıyor ?

    Hocam güvercinlerde kabarık durma, üşüme, hırıltı, nefes darlığı, burun tıkanıklığı, ses kısılması gibi hastalıklar için bahsettiğiniz ilaçların hepsini mi yoksa tek birini kullansam yeterli mi. Kullanım şekillerini detaylı şekilde söyleyebilir misiniz acaba? Birde, Monodoks 100 mg. önerenler...
  4. Ç

    TKK ilacı ne işe yarıyor ?

    BU İLAÇ GENEL ANLAMDA GÜVERCİNLERDE NE İŞE YARIYOR BİLEN VAR MI ACABA?
Geri
Üst