çalı kullanıcısının son içeriği

  1. Ç

    İzmirden Ercan Abinin Kuşlarının Bazıları

    mavilerin çok hoşmuş abi, tebrik ederim çok güzel bakmişsın uçuruyormusun bilmem ama havada tahmin edebiliyorum. maşallah nazar değmesin. sizin gibi güzel kuş basleyen abilerle tanışmak isterim.
  2. Ç

    KAFADAKİ TÜY DÖKÜLMESİ

    bendede 2 kuşta aynı sorun var, bişey olmadı ama yemlikle veriyorum bende ne alakası var anlayamadım yemlikle vermenin???
  3. Ç

    Balıkçı Kelebekler

    kuşların maşşallağı var güran abi cumartesi gelicem bi aksilik çıkmazsa. ben gelene kadar başını yeme sakın bak kuşun:)kara bozalı gibi olmasın:D
  4. Ç

    03.01.2010 Serkan BONCUK BURSA

    maşallah kardeşim kuşların çok temiz,şu kırmızıların hastasıyım ama bizim izmirde yetiştirene rastlamadım renkleri dönek gibi ama tek fark paçalı olması.bol yavrulu seneler.
  5. Ç

    ÇALInın sayaları

    senin elinde dişi var diye biliyordum ben fırat abi ne zamandır tek duruyordu o kuş altındaki mavi erkek onun eşi yumurtada şimdi ama dişi yi gürhan abime uçurdum senin uçurduğun mavi dişi sitilinde oynuyor.edremitlerin yavruları da onlar işte biri pembe boncuklu süt kardeşide altındaki şimdi...
  6. Ç

    ÇALInın sayaları

    [No message]
  7. Ç

    ÇALInın sayaları

    [No message]
  8. Ç

    ÇALInın sayaları

    [No message]
  9. Ç

    ÇALInın sayaları

    [No message]
  10. Ç

    İZMİR'DEN OYNAKLAR

    ZATEN ERKEK İÇİN GERİ GETİRMEDİM SANA, DİŞİ KISIR OLSAYDI BAŞKA DİŞİ ALCAKTIM AMA ŞÜKÜR YUMURTLADI EDREMİT MERAKIN GELDİYSE YİNE:) AYIP EDİYORSUN VERİRİM TABİ. BENDE KOYCAM FOTOLARI DA VAKİT OLMADI YAKINDA ATARIM BAKARSIN
  11. Ç

    İZMİR'DEN OYNAKLAR

    selam abi senin bu sitede olduğunu bilmiyordum, tesadüfen resimlere bakıyordum kumesten tanıdım.kuşlarının maşallağı var.senden aldığım edremitler bir hafta önce yumurtladı.
Geri
Üst