İki sultan papağanım var, bir erkek bir dişi. Erkeği yaklaşık 3-4 ay önce aldım. Normalde oldukça hareketli ve ötüyordu.\n
Son zamanlarda ise arada bir donup kalıyor, aşırı sakinleşiyor. Hareketsizce duruyor, tepki vermiyor, sanki afkalmış gibi.\n
Bu durumun sebebini merak ediyorum. Yeni eve...