ADALI KOSTA
Üye
- Katılım
- 10 Kas 2010
- Mesajlar
- 69
- Tepkime puanı
- 0
- Yaş
- 51
- Ad Soyad
- kosta tukatlı
- Meslek
- dekoratör
- İlgi Alanı
- Kediler
bilgi almak istiyorum bir kuş hakında tanıyan varsa yardımcı olursa sevinirim. saygılar
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
huklas' Alıntı:Elektrikçi Erdoğan abi Etimesgut'ta oturuyor Kosta bey. Ben de komşusu sayılırım, size yardımcı olabilirim.
huklas' Alıntı:Erdoğan abi kuşlarının anlatılmasını sevmiyor, başkalarına anlatanlara kızıyor, onun için ben de yorum yapmayayım. Ankara'nın eski saygın kuşçularından kendisi, herkes tanır. Rahmetli Hacı Murat'ın komşusuymuş önceden, arada anlatıyor anılarını. Kuşlarıyla ilgili yorum yapamıyorum ama kişiliğiyle 10 numara bir abimiz...
ADALI KOSTA' Alıntı:huklas' Alıntı:Erdoğan abi kuşlarının anlatılmasını sevmiyor, başkalarına anlatanlara kızıyor, onun için ben de yorum yapmayayım. Ankara'nın eski saygın kuşçularından kendisi, herkes tanır. Rahmetli Hacı Murat'ın komşusuymuş önceden, arada anlatıyor anılarını. Kuşlarıyla ilgili yorum yapamıyorum ama kişiliğiyle 10 numara bir abimiz...
selam iletiyi okuyup bana yardımcı olmak istediginiz icin teşekur ederim ben istanbulda oturuyorum ve kuşu iki ayrı gurup seyretmiş biri 65 takla ile gidiyo diyo biri kuş oyun sarıyo diyo . bu abinin kuşları meşurmudur meşur ise kimlerde var varsa ucuruluyomu videoları varmı yada o 65 takla ile giden kuşun videosu varmı . celişkide kalmak cok zor birşey varmı yokmu diye duşumek sıkıcı bi,r şey yardımlarınız için şimdiden teşekur ederim saygılar
tengelli' Alıntı:ADALI KOSTA' Alıntı:huklas' Alıntı:Erdoğan abi kuşlarının anlatılmasını sevmiyor, başkalarına anlatanlara kızıyor, onun için ben de yorum yapmayayım. Ankara'nın eski saygın kuşçularından kendisi, herkes tanır. Rahmetli Hacı Murat'ın komşusuymuş önceden, arada anlatıyor anılarını. Kuşlarıyla ilgili yorum yapamıyorum ama kişiliğiyle 10 numara bir abimiz...
selam iletiyi okuyup bana yardımcı olmak istediginiz icin teşekur ederim ben istanbulda oturuyorum ve kuşu iki ayrı gurup seyretmiş biri 65 takla ile gidiyo diyo biri kuş oyun sarıyo diyo . bu abinin kuşları meşurmudur meşur ise kimlerde var varsa ucuruluyomu videoları varmı yada o 65 takla ile giden kuşun videosu varmı . celişkide kalmak cok zor birşey varmı yokmu diye duşumek sıkıcı bi,r şey yardımlarınız için şimdiden teşekur ederim saygılar
selamlar arkadaşlar ben dediğiniz insanı tanımam onun için yanlış anlaşılmasın 65 taklayla gidiyor demek çok ayrı 65 taklalı oynadı demek çok ayrı 65 taklayla giden kuş göğüdeler göğüdelicek kuşu besleyeni insan tanımasada duyar. ama benim anlamadım bunu soran arkadaş kuştan ne bekliyor diyelim 65 taklalı kuş geldi girdi taklaya boğdu kendini 65 takla attı ata ata yuyakarı cıktı. yada diyelim fışkırarak 65 taklalı gitti başka kaç sefer yapar v.s. vs. insanlara yanlış izlenim vermeyelim lütfen.
SELAM SENOL KARDEŞ ZATEN ANLATTIGINIZ KUŞ DEYİMİNİZE GÖRE UZADIK CA TAZELEYEN BİR KUŞMUŞ AMA YAVRULUGUN DA VERDİGİ HIRSLA OLANINI TAMAMEN YANSITMIŞ LAKİN EKELEŞİP AKLI BASINA GELINCEDE OYUNDAN DÜŞMÜŞ BELKİ YİNEDE İYİ OLCAKTI BİLMEDİGİMİZ KUŞ BELKİ SAHİBİ YETERLI SEYİSLİGİN YAPAMADI YADA YAVRU YUMURTA KUŞU DEGİŞTİRDİ İŞTE HER ZAMAN DA ANLATMAYA ÇALIŞTIGIMIZ KUŞUN ÖNÜ DEGİL DE SONUDUR ÖNEMLİ OLAN İYİ KUŞ EKELESTİKCE PERFORMANSINI DÜŞÜRMEYENDİR YANİ DAHA DA ÜZEİNE KOYAN DIR AMA UGRASANLAR İÇİN İYİ BİR TECRÜBEDİR BU DURUMLARI GÖZLEMLEMEK EKSİKLİKLERİ FARKEDİP ANLAMAYA ÇALIŞMAK ÖNEMLİ DİR KUŞÇU OLACAKLARA BÜYÜK KATKIDIR O KUŞ PEK ÇOK KUŞCUDA OLSA ÖNÜNE BAKARAK SONUNU GÖRMEDEN MAKASLAYAN OLUR BU SON DERECE YANLIŞTIR KUŞÇU OLACAKLAR BÖYLE DURUMLARA DİKKAT EDEBİLMELİ SONUNU GÖREMEDİGİ KUŞLARDA ZAMAN KAYBETMEMELİ KUŞÇUNUN İYİ KUŞ KADAR ZAMANIDA ÇOK ÖENEMLİDİR BİRDE BİROL KARDESİMİZİN DE DEGİNDİÖİ UZUN OYNAYAN KUŞA KISACA DEGİNMEK İSTEDİM UZUN OYNAYAN KUŞLAR VAR HERKESTE DE ÇIKABİLİR LAKİN DEVAMLILIGI OLURMU YADA HER GÜN KALDIRIP İZLEYEBİLİRMİSİNİZ BENCE ZOR VUCUT KALDIRMAZ KUŞU HALSİZ BIRAKIR DEVAMLI KALDIRIP İZLEYİP AYNI PERFORMANSI GÖREMEZSİNİZ İMRENILECEK GIPTA EDİLECEK KUŞ TİPİ DEGİLDİR BUNLAR KENDİ GÖRÜŞÜM DÜR AMA ÜÇ BEŞ TAKLALI 20 25 METRE DEVAMLILIGI OLAN ALTINDAN DA MENMUN KALABİLEN ALDATMAYAN KENDİNİ GEZDİRİP DİNLENDİREN İNMEYİ YANİ EVİNİDE BİLEN KUŞ YETERLİ KUŞDUR İYİ KUŞDUR DİYOR SAYGILAR SUNUYORUMsenol1981' Alıntı:Evimin çok yakınında bir kuşçu abimiz var yaklaşık 1 sene once bir beyaz uçurmaya başladı ki beyaz akla zarar bir oyun sergilemeye başladı kuş bir geliyordu dama bir çekiyordu sinek-nokta diye tabir ettiğimiz noktaya çıkıyordu çok ta takla atıyordu 20 25 takla civarında taklaları vardı kuşun ama kuş
1. yavru kızması idi
2. ise mesela 20 metre çeker birden gene fişeğe başlardı yani bunu kuşu çok izledikten sonra karar verdim evim çok yakındı 1 fişek gibi görülse de kuş nerde ise 3 4 fişek çekiyordu ama arada çok ufak bir bırakma oluyordu fişeği benim gözlemlerim oyle oldu en azından 3 4 fişek tek fişek gibi gözüküyordu ve 20 şer metreden 3 4 fişek hesaplayın gerisini
3. kuş eke olduğunda boyle ne uzun gitti nede 20 25 takla attı.
Not: Hiç kimsenin kuşunu kötülemek için demedim sadece gözlemlediğim bir olayı anlattım ankaradaki kuşu izlemedim de etmedimde ama izlediğim bir kuş için sadece görüşlerimi belirttim Ankaralı Abimize Saygısızlığımız olduysa Affola
Saygılar
kuscu-14' Alıntı:slm arkadaslar nezaman oynamis bu kus
M.TURAN' Alıntı:Selamün Aleyküm Arkadaşlar.Erdoğan abimiz Ankara'nın Etimesgut ilçesinde oturuyor.Kendisi bana göre oyun kuşunu bilen Ankara'nın sayılı kişileriden biridir.Ayrıca kişilik olarak bilgili,saygın ve son derece misafir perver birisidir.Yarışmalar dolayısı ile her Ankara'ya gittiğimizde bizleri misafir edip hizmet etmiştir.Bu vesile ile kendisine çok teşekkür ediyor selam ve saygılarımı sunuyorum.
marketcı cengız' Alıntı:slm kosta bey bende senın gıbı meraklı ıyısını seven arastıran kusun hakını yemeyen guvercın sever bırıyım ankaraya gıttıgımde bır arkadsa ugradım o arkadasta dedkı senın sevecegın tarzda kus benım bıldıgım yerde var dedı aldı goturdu elektrıkcı erdogan beyle orda tanıstım o gunde kalabalık ızleyıcı vardı baska mısafırlerde davet etmısler 20kısı vardık tahmını gok yavru kızması bır kusunu ızledım benım bır ozelıgım kımın kumesınde kus ızlersem kotu demem fakat kendıme aıt yorumu kendıme saklarım kımseyede soyle boyle dıyede yorum yapmam erdogan bey ıyı bır kısılıge sahıp duzgun bır ınsan gıdıp gormenızı havada ızlemenızı yorumu kendınızın yapması bence en dogru olanıdır sadece ben orda ızlerken soyle bır yorum yaptım sankı bu kusun kanında sıvas damarı var herhalde dedım erdogan beyde ıyı tesbıt ettınız bunların bır damarı sıvas kanı kuslar dıye acıkladı tabıkı bır damarıda ankara kusları kendı damarı oldugunu soyledı sıvaslı o arkadsta benım tanıdıgım olur zaten benım oraya gıttıgı duyunca 1gun sonra kayserıye benı zıyarete geldı oturduk muhabbet yaptık yanlız erdogan beyın baska damar ırklarınında oldugunu beyzların ıyı kus oldugunu soyledı en cok dıkatımı ceken cok sayıda kumes vardı tel orgunun ıcınde hepsınınde kendıne aıt oldugunu anlattı 2.cı sfer gıttıgımde 10tane kadar yavrusu kaybolmus bıraz moralı bozuktu o yuzden ben musade ıstedım tekrar kayserıye dondum yardımcı olabıldıysem sıze sevınırım benım ızlenımlerım bundan ıbaret kayserıden selamlar MARKETCI CENGIZ
biber06' Alıntı:sayın kosta babamda doğma büyüme etimesgutlu bende 40 yaşımdayım babam ankara kuşu besledi limon sarı ankara bozu bende taklacı kuş besliyorum beslemekteyim syn
elektrikci erdoğan eski bır kuşcu mustafa kemalmahallesinde kuşuçurmuş iyi kuşları varmış satmış çalınmış size nacizane bir ankaralı olarak taklacı kuşsevdalısı olarak istanbulluların taklacı kuşsevdası ne zaman başladı bilmiyorum ama foto paylaştığınız kuşlar hele gökler yerde çok güzel birde 5,6takla attığı yer geldiği nokta tabanı tavan taklalsı standartı varsa birde uzaklardan kapatıp geliyorsa kuşunuz en kral kuş inerken allah canını alıyorsa sen en kral kuşcu sun ben bu yaşıma kadar taklacı kuşun içinde oldum çok kuş uçurdum ama 60 taklayla oynayan kuşum olmadı görmedim babamdanda duymadım ankarada daha uzun daha çok taklalı oynayanlarını söylüyorlar duydum ama görmedim sonlarını gören olmadı makasta güzel ler sen 6 takla oynat standart olsun sana T
huklas' Alıntı:[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=0RGIYRM-siQ[/youtube]