ANKARALI ELEKTRİKCİ ERDOGAN ı tanıyan varmı

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
10 Kas 2010
Mesajlar
69
Tepkime puanı
0
Yaş
51
Siteyi ziyaret et
Ad Soyad
kosta tukatlı
Meslek
dekoratör
İlgi Alanı
Kediler
bilgi almak istiyorum bir kuş hakında tanıyan varsa yardımcı olursa sevinirim. saygılar
 
s.a kosta arkadaşımızın sordugu kişi yanlış hatırlamıyorsam cebecide kuş beslemekte ve bu sene 65 takla ile giden bir kuş uçurdugu söylenmekte böyle bir kuş izliyen tanıyan konu hakında bilgisi olan arkadaslar bizi aydınlatırsa çok seviniriz saygılar ..
 
Elektrikçi Erdoğan abi Etimesgut'ta oturuyor Kosta bey. Ben de komşusu sayılırım, size yardımcı olabilirim.
 
Abi bu adamın kuşları hakkında bizi aydınlatırsanız sevinirim ne yaparlar nasıl oynarlar merak ettim...şimdiden teşekkürler.
 
eger gerçekten 65 takla ile çıkan kusları varsa resimlerini paylasırsanız iyi olur....ayrıca videosuda olursa bizleri aydınlatmış olursunuz :)
 
Erdoğan abi kuşlarının anlatılmasını sevmiyor, başkalarına anlatanlara kızıyor, onun için ben de yorum yapmayayım. Ankara'nın eski saygın kuşçularından kendisi, herkes tanır. Rahmetli Hacı Murat'ın komşusuymuş önceden, arada anlatıyor anılarını. Kuşlarıyla ilgili yorum yapamıyorum ama kişiliğiyle 10 numara bir abimiz...
 
huklas' Alıntı:
Elektrikçi Erdoğan abi Etimesgut'ta oturuyor Kosta bey. Ben de komşusu sayılırım, size yardımcı olabilirim.

selam sagolun cevap verdiginiz icin ögrenmek istedigim kuşları nasıldır böle bir kuş varmı 65 taklayla giden saygılar.
 
huklas' Alıntı:
Erdoğan abi kuşlarının anlatılmasını sevmiyor, başkalarına anlatanlara kızıyor, onun için ben de yorum yapmayayım. Ankara'nın eski saygın kuşçularından kendisi, herkes tanır. Rahmetli Hacı Murat'ın komşusuymuş önceden, arada anlatıyor anılarını. Kuşlarıyla ilgili yorum yapamıyorum ama kişiliğiyle 10 numara bir abimiz...

selam iletiyi okuyup bana yardımcı olmak istediginiz icin teşekur ederim ben istanbulda oturuyorum ve kuşu iki ayrı gurup seyretmiş biri 65 takla ile gidiyo diyo biri kuş oyun sarıyo diyo . bu abinin kuşları meşurmudur meşur ise kimlerde var varsa ucuruluyomu videoları varmı yada o 65 takla ile giden kuşun videosu varmı . celişkide kalmak cok zor birşey varmı yokmu diye duşumek sıkıcı bi,r şey yardımlarınız için şimdiden teşekur ederim saygılar
 
ADALI KOSTA' Alıntı:
huklas' Alıntı:
Erdoğan abi kuşlarının anlatılmasını sevmiyor, başkalarına anlatanlara kızıyor, onun için ben de yorum yapmayayım. Ankara'nın eski saygın kuşçularından kendisi, herkes tanır. Rahmetli Hacı Murat'ın komşusuymuş önceden, arada anlatıyor anılarını. Kuşlarıyla ilgili yorum yapamıyorum ama kişiliğiyle 10 numara bir abimiz...

selam iletiyi okuyup bana yardımcı olmak istediginiz icin teşekur ederim ben istanbulda oturuyorum ve kuşu iki ayrı gurup seyretmiş biri 65 takla ile gidiyo diyo biri kuş oyun sarıyo diyo . bu abinin kuşları meşurmudur meşur ise kimlerde var varsa ucuruluyomu videoları varmı yada o 65 takla ile giden kuşun videosu varmı . celişkide kalmak cok zor birşey varmı yokmu diye duşumek sıkıcı bi,r şey yardımlarınız için şimdiden teşekur ederim saygılar


selamlar arkadaşlar ben dediğiniz insanı tanımam onun için yanlış anlaşılmasın 65 taklayla gidiyor demek çok ayrı 65 taklalı oynadı demek çok ayrı 65 taklayla giden kuş göğüdeler göğüdelicek kuşu besleyeni insan tanımasada duyar. ama benim anlamadım bunu soran arkadaş kuştan ne bekliyor diyelim 65 taklalı kuş geldi girdi taklaya boğdu kendini 65 takla attı ata ata yuyakarı cıktı. yada diyelim fışkırarak 65 taklalı gitti başka kaç sefer yapar v.s. vs. insanlara yanlış izlenim vermeyelim lütfen.
 
tengelli' Alıntı:
ADALI KOSTA' Alıntı:
huklas' Alıntı:
Erdoğan abi kuşlarının anlatılmasını sevmiyor, başkalarına anlatanlara kızıyor, onun için ben de yorum yapmayayım. Ankara'nın eski saygın kuşçularından kendisi, herkes tanır. Rahmetli Hacı Murat'ın komşusuymuş önceden, arada anlatıyor anılarını. Kuşlarıyla ilgili yorum yapamıyorum ama kişiliğiyle 10 numara bir abimiz...

selam iletiyi okuyup bana yardımcı olmak istediginiz icin teşekur ederim ben istanbulda oturuyorum ve kuşu iki ayrı gurup seyretmiş biri 65 takla ile gidiyo diyo biri kuş oyun sarıyo diyo . bu abinin kuşları meşurmudur meşur ise kimlerde var varsa ucuruluyomu videoları varmı yada o 65 takla ile giden kuşun videosu varmı . celişkide kalmak cok zor birşey varmı yokmu diye duşumek sıkıcı bi,r şey yardımlarınız için şimdiden teşekur ederim saygılar


selamlar arkadaşlar ben dediğiniz insanı tanımam onun için yanlış anlaşılmasın 65 taklayla gidiyor demek çok ayrı 65 taklalı oynadı demek çok ayrı 65 taklayla giden kuş göğüdeler göğüdelicek kuşu besleyeni insan tanımasada duyar. ama benim anlamadım bunu soran arkadaş kuştan ne bekliyor diyelim 65 taklalı kuş geldi girdi taklaya boğdu kendini 65 takla attı ata ata yuyakarı cıktı. yada diyelim fışkırarak 65 taklalı gitti başka kaç sefer yapar v.s. vs. insanlara yanlış izlenim vermeyelim lütfen.


selam arkadaşım ben bu kuşu duydum 65 taklayla gögu leliyo denildi . 21 seferini görmuşler bir metreye giriyomuş .bir taraftan da oyunu o kuşu başkaları seyretmiş kuş cıkıyomuş yukarda doluyomuş . benim beklentim bu kuş hangisini yapıyo 65 taklayla bulutlara cıkıyosa bu bir efsanedir ben istanbuldan ankaradaki kuşu duydum neden ankaradaki kuşcu camiyası duymamış öteki taraf dogru söluyosa bana yanlış bilgi verenle işim var . bi taraf yalan söluyo onu bulmak maksatım artı . ben 5 10 taklalı giden kuş arıyor ken adam 65 taklalı nizami giden kuşu varsa ben benim kumesi yakarım ( tekrar söluyorum nizami ) derdim bu anlatabildimmi . saygılar
 
Buluta giden kuşu çekmek çok zordur, profesyonel zoomlu, geniş ekranlı, yüksek çözünürlüklü kamera lazım. Normal fotoğraf makinelerinin küçük kamera ekranında buluta giden kuşu takip edemez kaybedersiniz. Bir yerden sonra boş gökyüzünü çekersiniz yani. Çünkü kuşu gözle bile zor görüyorsun o mesafede küçük kamera ekranında pikseller arasında kayboluyor kuş. Yalnız şunu söyleyeyim kamera çekimi insanı yanıltır, alttan çekince mesela belli bir mesafeden sonra kuş gitmiyor gibi gözüküyor. O kuşu İstanbul'dan izlemeye gelen birilerinin profesyonel kamerayla çektiğini ve kendisine cd ile göndereceklerini söylemişti ama göndermediler galiba daha. Açıkçası ben de merak ediyorum :) Ama dediğim gibi kamerayla falan olmaz gözle görmek lazım. Videoda sadece fikir sahibi olursun...
 
arkadaslar ben 100mt 5snde kosarım desem daha ınandırıcı olur.hepeımız kus besleyen ve ucuran ınsasnlarız.soylenen herseye ınanmayın.akıl suzgecınden gecırın.sızce boyle bırsey mumkunmudur.buna cıgermı yeter.bızımkuscular uzulerek soyluyorumkı avcılarıda gecdı
 
Evimin çok yakınında bir kuşçu abimiz var yaklaşık 1 sene once bir beyaz uçurmaya başladı ki beyaz akla zarar bir oyun sergilemeye başladı kuş bir geliyordu dama bir çekiyordu sinek-nokta diye tabir ettiğimiz noktaya çıkıyordu çok ta takla atıyordu 20 25 takla civarında taklaları vardı kuşun ama kuş
1. yavru kızması idi
2. ise mesela 20 metre çeker birden gene fişeğe başlardı yani bunu kuşu çok izledikten sonra karar verdim evim çok yakındı 1 fişek gibi görülse de kuş nerde ise 3 4 fişek çekiyordu ama arada çok ufak bir bırakma oluyordu fişeği benim gözlemlerim oyle oldu en azından 3 4 fişek tek fişek gibi gözüküyordu ve 20 şer metreden 3 4 fişek hesaplayın gerisini
3. kuş eke olduğunda boyle ne uzun gitti nede 20 25 takla attı.


Not: Hiç kimsenin kuşunu kötülemek için demedim sadece gözlemlediğim bir olayı anlattım ankaradaki kuşu izlemedim de etmedimde ama izlediğim bir kuş için sadece görüşlerimi belirttim Ankaralı Abimize Saygısızlığımız olduysa Affola

Saygılar
 
Arkadaşlar buluta giden kuşlar hakikaten var insan görmeden inanamıyor ama sefere başlarkenki süratini temposunu fişeğin sonlarına doğru sürdürebilir mi ciğeri buna yeter mi orası soru işareti. Maraton koşucularının 100 metre koşucularının süratine erişmesi gibi aynı şekilde buluta giden bir kuşun fişeğin sonuna kadar süratli tempolu gitmesi mucize olur. Ayrıca gitse bile ekelikte bu oyunu devam ettirebilir mi? Eski kuşçular çok uzun oynayan ve yere çok yakın gelen kuşlardan her zaman korkarlarmış bünyesi kaldırmayıp oyun bırakacak veya yapışacak diye. Ama ekeliğinde de böyle oynayan kuşlar çıkabiliyor, işte o zaman bunlar efsane oluyor. Şeref ağanın kaleyi deviren meşhur arap erkeği gibi mesela günümüzde hala konuşuluyor. Ama bana kalsa ben maceraya girmeden ekeliğinde 15-20 metre (küçümsemeyin 6-7 katlı bir apartman boyu) 4-5 takla sesli süratli gaddar oynayan, 20 sefer yapan, altı sağlam, çalışkan, es geçmeyen, sefere geleceği zaman sahibini aldatmayan gözü kara kuş beslerim, tabi bulabilirsem.
Sağlam olacak yani yıllarca izleyebileceksin, yok oyun bırakacak yok yapışacak diye strese girmeye gerek yok. Bu arada biliyorsunuz 100 metre sprinterleri maratonculardan daha meşhur oluyor, demekki sürat insanların tutkusu...
 
senol1981' Alıntı:
Evimin çok yakınında bir kuşçu abimiz var yaklaşık 1 sene once bir beyaz uçurmaya başladı ki beyaz akla zarar bir oyun sergilemeye başladı kuş bir geliyordu dama bir çekiyordu sinek-nokta diye tabir ettiğimiz noktaya çıkıyordu çok ta takla atıyordu 20 25 takla civarında taklaları vardı kuşun ama kuş
1. yavru kızması idi
2. ise mesela 20 metre çeker birden gene fişeğe başlardı yani bunu kuşu çok izledikten sonra karar verdim evim çok yakındı 1 fişek gibi görülse de kuş nerde ise 3 4 fişek çekiyordu ama arada çok ufak bir bırakma oluyordu fişeği benim gözlemlerim oyle oldu en azından 3 4 fişek tek fişek gibi gözüküyordu ve 20 şer metreden 3 4 fişek hesaplayın gerisini
3. kuş eke olduğunda boyle ne uzun gitti nede 20 25 takla attı.


Not: Hiç kimsenin kuşunu kötülemek için demedim sadece gözlemlediğim bir olayı anlattım ankaradaki kuşu izlemedim de etmedimde ama izlediğim bir kuş için sadece görüşlerimi belirttim Ankaralı Abimize Saygısızlığımız olduysa Affola

Saygılar
SELAM SENOL KARDEŞ ZATEN ANLATTIGINIZ KUŞ DEYİMİNİZE GÖRE UZADIK CA TAZELEYEN BİR KUŞMUŞ AMA YAVRULUGUN DA VERDİGİ HIRSLA OLANINI TAMAMEN YANSITMIŞ LAKİN EKELEŞİP AKLI BASINA GELINCEDE OYUNDAN DÜŞMÜŞ BELKİ YİNEDE İYİ OLCAKTI BİLMEDİGİMİZ KUŞ BELKİ SAHİBİ YETERLI SEYİSLİGİN YAPAMADI YADA YAVRU YUMURTA KUŞU DEGİŞTİRDİ İŞTE HER ZAMAN DA ANLATMAYA ÇALIŞTIGIMIZ KUŞUN ÖNÜ DEGİL DE SONUDUR ÖNEMLİ OLAN İYİ KUŞ EKELESTİKCE PERFORMANSINI DÜŞÜRMEYENDİR YANİ DAHA DA ÜZEİNE KOYAN DIR AMA UGRASANLAR İÇİN İYİ BİR TECRÜBEDİR BU DURUMLARI GÖZLEMLEMEK EKSİKLİKLERİ FARKEDİP ANLAMAYA ÇALIŞMAK ÖNEMLİ DİR KUŞÇU OLACAKLARA BÜYÜK KATKIDIR O KUŞ PEK ÇOK KUŞCUDA OLSA ÖNÜNE BAKARAK SONUNU GÖRMEDEN MAKASLAYAN OLUR BU SON DERECE YANLIŞTIR KUŞÇU OLACAKLAR BÖYLE DURUMLARA DİKKAT EDEBİLMELİ SONUNU GÖREMEDİGİ KUŞLARDA ZAMAN KAYBETMEMELİ KUŞÇUNUN İYİ KUŞ KADAR ZAMANIDA ÇOK ÖENEMLİDİR BİRDE BİROL KARDESİMİZİN DE DEGİNDİÖİ UZUN OYNAYAN KUŞA KISACA DEGİNMEK İSTEDİM UZUN OYNAYAN KUŞLAR VAR HERKESTE DE ÇIKABİLİR LAKİN DEVAMLILIGI OLURMU YADA HER GÜN KALDIRIP İZLEYEBİLİRMİSİNİZ BENCE ZOR VUCUT KALDIRMAZ KUŞU HALSİZ BIRAKIR DEVAMLI KALDIRIP İZLEYİP AYNI PERFORMANSI GÖREMEZSİNİZ İMRENILECEK GIPTA EDİLECEK KUŞ TİPİ DEGİLDİR BUNLAR KENDİ GÖRÜŞÜM DÜR AMA ÜÇ BEŞ TAKLALI 20 25 METRE DEVAMLILIGI OLAN ALTINDAN DA MENMUN KALABİLEN ALDATMAYAN KENDİNİ GEZDİRİP DİNLENDİREN İNMEYİ YANİ EVİNİDE BİLEN KUŞ YETERLİ KUŞDUR İYİ KUŞDUR DİYOR SAYGILAR SUNUYORUM
 
ne renkmiş bu kuşlar yaaaaaaaaa....................
 
Selamün Aleyküm Arkadaşlar.Erdoğan abimiz Ankara'nın Etimesgut ilçesinde oturuyor.Kendisi bana göre oyun kuşunu bilen Ankara'nın sayılı kişileriden biridir.Ayrıca kişilik olarak bilgili,saygın ve son derece misafir perver birisidir.Yarışmalar dolayısı ile her Ankara'ya gittiğimizde bizleri misafir edip hizmet etmiştir.Bu vesile ile kendisine çok teşekkür ediyor selam ve saygılarımı sunuyorum.
 
M.TURAN' Alıntı:
Selamün Aleyküm Arkadaşlar.Erdoğan abimiz Ankara'nın Etimesgut ilçesinde oturuyor.Kendisi bana göre oyun kuşunu bilen Ankara'nın sayılı kişileriden biridir.Ayrıca kişilik olarak bilgili,saygın ve son derece misafir perver birisidir.Yarışmalar dolayısı ile her Ankara'ya gittiğimizde bizleri misafir edip hizmet etmiştir.Bu vesile ile kendisine çok teşekkür ediyor selam ve saygılarımı sunuyorum.

böyle bir insan olduğun bizde teşekür ederiz. fakat kişiliği ve bilgisini kimse sorgulamıyor sadece arkadaş 65 taklalı oynayan kuşu varmış izleyen varsa anlatabilirmi diyor. bilginiz varsa bu kuş hakkında paylaşırsanız seviniriz. cevabı bekleyen arkadaşlar olarak..
 
selamlar saygılar herkese. ben erdogan beyi tanımıyorum ama bir ara tanışmaya gidicem . tabiki iyi bir insan olması cok önemli .kuşculukta saygı sevgi ve paylaşım önemli unsurlardır. kuşa gelince hala araştırıyoruz ve kuşun istenilen niteliklerde olduguna dayir bilgiler alıyoruz ama biz istanbulda kuş ankarada seyretmeye gidicez bu kuş böle istenilen nitelikte oynuyosa şayet merak etgim konuların en başında ankara videolarını seyretim urfada mardinde olanlarıda nerdeyse turkiye de % 70 videoları seyretim taş catlasın 15 20 takla ile nizami giden kuş görmedim . kuşcular arasında nizami kuşun şekli degişir diyolar ama degişememesi gerek nizami kuşu anlatırsak . en fazla 1 m gelip kafa kaldırdıgı anda yukselmeden taban taklasını vurucak 2 3 m arayla bir ip misali yukarıya cıkıcak araları fazla degiştirmeden yani biri 3 m biri 7m olmucak en azda 7 8 takla ile gidicek sonunda da tavanı vurup bitiricek bunu da 10 sefer yapıcak ve bunblarıda 1.5 saate yapıcak inerkende tabanı vurdugu yere gelip tabanı vurup inesi . bu anlatıgım kuş sanırım butun kuşcuların idali en azından benim idalim . bu en duşuk anlatıgım bunun takla adedi araları acımı burgucıkışlı ve seferi artıkca kalite artıcak bunu kovalarken bir kuş cıkıyo ve bunları 65 takla ile 21 sefer yapıyo deniyo ben kendi şahsım için sölemem gerekirse ben kuş zefkimin kactıgını göruyorumhavanda su dövmeye benzedi ama bu aradadaintarnet ortamında gördugum videolara gelince ya videolar yarım ya tabansız ya oyun sarıyo ya yamuk gidiyo ya tek sefercekilmiş yani anlıcagınız duzgun bir video izliyemedim . bu kuş ankarada var iken bu kuşun nesli 25 takla ile gidiyosa bu kuş nasılda ankarada duyulmadı ve başka arkadaşlar alıp ucurmadılar toaf olan ankara kuşcularında bu kuşun yarısı olmadıgı halde bu kuş bir efsane ve bu efsane duyulmuyo şaşkınlık icindeyim merakım bundan ibaret kimseye kötudur kuş berbatmış lekelemek degil böle bir efsane kuş var ve bu kuş duyulmamış ben gidip kuşu seyretikten sonra kafamdaki tek şey butun kuşlarımı verip bir çift o kuşlardan almak nedenide ben 5 10 takla lı kuş bulmaya çalışırken birilerinde 25 taklalı kuş varken ben bu kuşları ne edim kendime ve zamanıma yazık erdogan beyin elinde 65 taklalı nizami giden kuş var deniyo ondan vaz gectim o bir efsane 25 taklalı nizami giden kuşu olan varmı acaba benim yok ve ben 15 20 taklalı kuş benim icin cok ideal bir kuşken biri cıkıp 65 taklalı kuş var dediginde burukluk hisedersin bu arda kuş şayet oynuyorsa turkiyede daha dogrusu dunyada bir efsane olucak kuşculuk cok yol katediçek ama ben duşunuyorum ve zorlanıyorum seyreden arkadaşlar varsa yardımcı olsunlar diye actım bu konuyu basit bir ida degil ve şuan gunlerdir araştırıyorum söz aldık havalar duzeldikten sonra gidicez ve seyrediçez bunuda benimle birlikte merak eden arkadaşlara bilgi olsun diye söyledim. saygılar.
 
slm kosta bey bende senın gıbı meraklı ıyısını seven arastıran kusun hakını yemeyen guvercın sever bırıyım ankaraya gıttıgımde bır arkadsa ugradım o arkadasta dedkı senın sevecegın tarzda kus benım bıldıgım yerde var dedı aldı goturdu elektrıkcı erdogan beyle orda tanıstım o gunde kalabalık ızleyıcı vardı baska mısafırlerde davet etmısler 20kısı vardık tahmını gok yavru kızması bır kusunu ızledım benım bır ozelıgım kımın kumesınde kus ızlersem kotu demem fakat kendıme aıt yorumu kendıme saklarım kımseyede soyle boyle dıyede yorum yapmam erdogan bey ıyı bır kısılıge sahıp duzgun bır ınsan gıdıp gormenızı havada ızlemenızı yorumu kendınızın yapması bence en dogru olanıdır sadece ben orda ızlerken soyle bır yorum yaptım sankı bu kusun kanında sıvas damarı var herhalde dedım erdogan beyde ıyı tesbıt ettınız bunların bır damarı sıvas kanı kuslar dıye acıkladı tabıkı bır damarıda ankara kusları kendı damarı oldugunu soyledı sıvaslı o arkadsta benım tanıdıgım olur zaten benım oraya gıttıgı duyunca 1gun sonra kayserıye benı zıyarete geldı oturduk muhabbet yaptık yanlız erdogan beyın baska damar ırklarınında oldugunu beyzların ıyı kus oldugunu soyledı en cok dıkatımı ceken cok sayıda kumes vardı tel orgunun ıcınde hepsınınde kendıne aıt oldugunu anlattı 2.cı sfer gıttıgımde 10tane kadar yavrusu kaybolmus bıraz moralı bozuktu o yuzden ben musade ıstedım tekrar kayserıye dondum yardımcı olabıldıysem sıze sevınırım benım ızlenımlerım bundan ıbaret kayserıden selamlar MARKETCI CENGIZ
 
marketcı cengız' Alıntı:
slm kosta bey bende senın gıbı meraklı ıyısını seven arastıran kusun hakını yemeyen guvercın sever bırıyım ankaraya gıttıgımde bır arkadsa ugradım o arkadasta dedkı senın sevecegın tarzda kus benım bıldıgım yerde var dedı aldı goturdu elektrıkcı erdogan beyle orda tanıstım o gunde kalabalık ızleyıcı vardı baska mısafırlerde davet etmısler 20kısı vardık tahmını gok yavru kızması bır kusunu ızledım benım bır ozelıgım kımın kumesınde kus ızlersem kotu demem fakat kendıme aıt yorumu kendıme saklarım kımseyede soyle boyle dıyede yorum yapmam erdogan bey ıyı bır kısılıge sahıp duzgun bır ınsan gıdıp gormenızı havada ızlemenızı yorumu kendınızın yapması bence en dogru olanıdır sadece ben orda ızlerken soyle bır yorum yaptım sankı bu kusun kanında sıvas damarı var herhalde dedım erdogan beyde ıyı tesbıt ettınız bunların bır damarı sıvas kanı kuslar dıye acıkladı tabıkı bır damarıda ankara kusları kendı damarı oldugunu soyledı sıvaslı o arkadsta benım tanıdıgım olur zaten benım oraya gıttıgı duyunca 1gun sonra kayserıye benı zıyarete geldı oturduk muhabbet yaptık yanlız erdogan beyın baska damar ırklarınında oldugunu beyzların ıyı kus oldugunu soyledı en cok dıkatımı ceken cok sayıda kumes vardı tel orgunun ıcınde hepsınınde kendıne aıt oldugunu anlattı 2.cı sfer gıttıgımde 10tane kadar yavrusu kaybolmus bıraz moralı bozuktu o yuzden ben musade ıstedım tekrar kayserıye dondum yardımcı olabıldıysem sıze sevınırım benım ızlenımlerım bundan ıbaret kayserıden selamlar MARKETCI CENGIZ




selam CENGİZ bey. evet meraklı olmazsak iyinin peşine gitmezsek bişey göremez ve bulamayız ERDOGAN bey e gelince şu ana kadar kısmet olmadı tanışmak inşallah tanışıcaz . erdogan beyin iyi veya kötu oldugunu asla tartışmadım cunku ben tanıöşamadım beni encıok ilgilendiren erdogan beyin ucurdugu 65 takla ile oyunu yapan kuşu ve istanbuldan bu kuşu seyretmeye gidiçem tabi seyrettirirse kendi kuşu biz misafir olarak gidicez kabul ederse sevinicez ve kuşu seyrediçez.
sizin sölediklerinizden benim cıkardıgım gidin izleyin istanbuldan ankaraya kuş ,zlemeye deger anlamını cıkardım . zaten duşundugum tek şey gidip seyretmek kuş havada misalı saygılar.
 
slm kosta bey tabıkı bız burda ınsanların kısılıklerını degıl kuslarını arastırıyoruz kusunu merak edıyorsunuz degılmı kardesım ben bu kus işine yıllarımı verdım hıc mantıgına yatıyormu bır kusun 65takla ıle goke gıtmesı bence degıl kımn kusu olursa olsun elektrıkcı erdogan beyın degıl kımın kusu olursa fark etmez 10 takla ıle 25metreyı koruyarak 20---- 30 sefer kımde kus varsa ızleyelım parayla kusu terazıye koysun almassam namertım bos laflar bunlar yok 65takla ıle goke gıdıyor kardesım soylemek ıstemedım fakat ben gıttım gordum yorum yapmak ayıp olur o arkadsta bu işe gonul vermıs emek verıyor o yuzden yorum yapmıyorum bır kus bol adetle oynayabılır bence takla stılı guzel olmalı herseyden once duz oynamamalı mutlaka burgulu oynamalı duz taklalı oynayan kus burgulu oynayan kus kadar duzgun takla cıkaramaz one veya arkaya yatırır burgulu kus her zaman ıp cekmıssın gıbı gıder bence gecerlı takla stılıde boyledır bence gıdın gorun kafanızdan soru ısaretı kalksın saygılar
 
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=0RGIYRM-siQ[/youtube]
 
sayın kosta babamda doğma büyüme etimesgutlu bende 40 yaşımdayım babam ankara kuşu besledi limon sarı ankara bozu bende taklacı kuş besliyorum beslemekteyim syn
elektrikci erdoğan eski bır kuşcu mustafa kemalmahallesinde kuşuçurmuş iyi kuşları varmış satmış çalınmış size nacizane bir ankaralı olarak taklacı kuşsevdalısı olarak istanbulluların taklacı kuşsevdası ne zaman başladı bilmiyorum ama foto paylaştığınız kuşlar hele gökler yerde çok güzel birde 5,6takla attığı yer geldiği nokta tabanı tavan taklalsı standartı varsa birde uzaklardan kapatıp geliyorsa kuşunuz en kral kuş inerken allah canını alıyorsa sen en kral kuşcu sun ben bu yaşıma kadar taklacı kuşun içinde oldum çok kuş uçurdum ama 60 taklayla oynayan kuşum olmadı görmedim babamdanda duymadım ankarada daha uzun daha çok taklalı oynayanlarını söylüyorlar duydum ama görmedim sonlarını gören olmadı makasta güzel ler sen 6 takla oynat standart olsun sana T
 
sana türkiye şapka cıkarır biz ankaralı olarak böyle kuşbesledik böyle gördük aya giden ankara kuşu yok
 
varsada sonu yook
 
biber06' Alıntı:
sayın kosta babamda doğma büyüme etimesgutlu bende 40 yaşımdayım babam ankara kuşu besledi limon sarı ankara bozu bende taklacı kuş besliyorum beslemekteyim syn
elektrikci erdoğan eski bır kuşcu mustafa kemalmahallesinde kuşuçurmuş iyi kuşları varmış satmış çalınmış size nacizane bir ankaralı olarak taklacı kuşsevdalısı olarak istanbulluların taklacı kuşsevdası ne zaman başladı bilmiyorum ama foto paylaştığınız kuşlar hele gökler yerde çok güzel birde 5,6takla attığı yer geldiği nokta tabanı tavan taklalsı standartı varsa birde uzaklardan kapatıp geliyorsa kuşunuz en kral kuş inerken allah canını alıyorsa sen en kral kuşcu sun ben bu yaşıma kadar taklacı kuşun içinde oldum çok kuş uçurdum ama 60 taklayla oynayan kuşum olmadı görmedim babamdanda duymadım ankarada daha uzun daha çok taklalı oynayanlarını söylüyorlar duydum ama görmedim sonlarını gören olmadı makasta güzel ler sen 6 takla oynat standart olsun sana T


selam levent bey ben cucuklukten besledim ama ara verdim ve o beslemeye besleme diyemicem 11 12 yaşında beslesem beslesem yem atar beslerdim başka bişey yapamazdım . ama ben 6 senedir oyun kuşu besleme4ye calışıyorum bunun 2 veya 3 senesi ustune tam detaylı duşuyorum.benimde etrafımda usta dedigimiz yaşını almış kuşcular var saygı duyuyorum bagzı şeylerine ses etmiyorum saygıdan dolayı . ben 6 sene ugraştım belki 20 250 kuştan bir iki tane ayıkladım ve idalim kendi yavrularımın dediginiz gibi nizami oynasın yere yakın gelsin 25 30 metreyi 5 6 taklayla gitsin bunuda 10 15 sefer yapsın inişi de duzgun olsun ben kuşlarımda bunu ararken bir yerden 30 taklalı var 25 taklalı var 65 taklalı var denince canım sıkıldı elimdeki kuşlara gözum gibi bakarken kumesin kapısını acmak bile istemiyorum . düşüncen şu oldu ben neyle ugraşıyorum adamlar neyle ugraşıyo adamlar aya gidiyo biz yurumeye calışıyoruz diye canım cok sıkıldı ve karar verdim elimdeki kuşları cıkarıp bir çift alim en azından 25 taklalı gitsin bari zefk yapim boşuna kuş beslemiyelim bir ortama gidince bişeler anlatabilelim yalan sölemeden uydurmadan tabiki böle kuşlar varken ben ne anlatim insanlara vay benim kuşlarım 5 6 gidiyo tabanı var tavanı var inerken perdahlı iniyo adamlar guler bana bak bizde 65 taklalı var 30 taklalı var sen ne anlatıyosun der . bundan yola cıkarak böle bir karar verdim alim zefk yapim . tabi bu arada kendi kuşlarımla zefk yapıyodum ama böle olunca bakasım kalmadı kuşlarıma artı sadece benim degil burda sitedede yazıları olan kuş resimleri olan arkadaşımda var iki kişi kumeslere bakmaya bile gidemiyoruz canımız sıkıldı biz ne yapıyoruz adamlar ne yapıyo yani lafın kısası bari dedik gidelim alalım bişeye benzesin gidiçez bakmaya bakalım ne cıkıcak merak etim ama bu arada sen böle yazınca içine bi rahatlık gelmedi diyemiicem . en iyisi seyretmek olucak biri var diyo biri yok diyo bu merak bitmesi icin seyretmek gerekiyo . ya ucurdugumuz peşine koştugumuz bize bişeler vermeye başlıyan kuşları bile ucuramıyoruz sıkıntıdan . bu arada paylaşımın için cok teşekur ederim . insanlar bişeleri konuşmalı paylaşmalı olan şeyleri anlatmalı onluyanı hayalleri anlatırsak kimse bir yere ilerliyemez vay şöle kuş vay böle kuş diye yerde anlatırsın iki gunsonra biri seyreder rezil olursun sonra bulsanda palavracı derler kimse kuş seyretmeye bile gelmez ne bilim bakalım gidiçez sayrediçez gelicez yazıcaz en fazla iki gunumuz gider kuşlarımıza döneriz yada parayı verir kuşları alırız tabi satarlarsa :)bide paramız yeterse :) saygılar
 
huklas' Alıntı:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=0RGIYRM-siQ[/youtube]


selam arkadaşım biz burda 65 taklalı bir kkuştan bahsederken sen kalkıyosun video koyuyosun sagol varol ama koydugun video daki kuş nedir ne yapıyo bu videoda öncelikle videoyu koydugun için bir iki eleştiri yapıcam kuş ik seferinde uzun gidiyo tamam ama ne taban var ne oyuna başladıgı yer kumese yakın nede yukarda fışkırıyo kuş sonunda oyun doluyo kuş yan gidiyo bu kuşun oyunu oyun degil bende bu kuş varmı diye sorabilirsin bende yok ama zaten böle kuşları kuşlarımdan eksitmeye daha iyi oynuyan kuşlara eyiliyorum benim aradıgım kuş yerden kaldırırken fışkırarak lakıcak vura vura 1 m gelicek tabanı kesin vurucak birinde vurdu öteki gelişinde vurmadı olmucak her gelişinde vurucak .sesli ve hızlı fışkırıcak takla araları 3 m olucak 5 6 gidicek tavanı koyucak gidiçek bunuda 5 10 sefer yapıcak vura vura yada tabanı vurucak inişcek . beni,m kuşta aradıgım budur bi konuyu acmamın bir nedenide usta adam diye nitelendirdigimiz bir abi 65 taklayla nizami giden kuş seyretigini söyledi bir ustanın nizamisi budur anlatıgımı n 65 taklalısı var dendi senin şimdi bunu koydun bu kuş sence 65 taklalı nizemi giden kuşla alakası varmı yada onuda bırak benim aradıgım özeliklerle bu videodaki kuşun bi alakası varmı . saygılar emehine saglık ama benim aradıgım degil ve konuylada alakası yok saygılar.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst