Bunlar Çikolata Yiyebilirmisiniz?

Hüseyin BAŞOĞLAN

Moderatör
Katılım
6 Ocak 2008
Mesajlar
4,880
Tepkime puanı
2
Yaş
40
www.kuscular.org
Ad Soyad
Hüseyin BAŞOĞLAN
Meslek
Yazılım-Tasarım
Şehir
Muğla
İlgi Alanı
Balıklar
Sevgili arkadaşlar biraz önce mailime Değerli bir abimden gelen resimleri sizlerle paylaşmak istedim. Umarım beğenirsiniz. Gerçekten olağanüstü diyebilirim.
Resimlerdekilerin tamamı çikolatadır.
 

Ekli dosyalar

  • 1.webp
    1.webp
    7.9 KB · Görüntüleme: 2,144
Çikolata bebekler.
 

Ekli dosyalar

  • 2.webp
    2.webp
    8.1 KB · Görüntüleme: 2,091
Çikolata bebekler.
 

Ekli dosyalar

  • 3.webp
    3.webp
    4.8 KB · Görüntüleme: 2,168
Çikolata bebekler.
 

Ekli dosyalar

  • 4.webp
    4.webp
    6.4 KB · Görüntüleme: 2,141
Çikolata bebekler.
 

Ekli dosyalar

  • 5.webp
    5.webp
    5.9 KB · Görüntüleme: 2,127
Çikolata bebekler.
 

Ekli dosyalar

  • 6.webp
    6.webp
    8.2 KB · Görüntüleme: 2,143
Çikolata bebekler.
 

Ekli dosyalar

  • 7.webp
    7.webp
    5.9 KB · Görüntüleme: 2,095
Çikolata bebekler.
 

Ekli dosyalar

  • 8.webp
    8.webp
    5.6 KB · Görüntüleme: 2,134
Çikolata bebekler.
 

Ekli dosyalar

  • 9.webp
    9.webp
    8.7 KB · Görüntüleme: 2,089
Çikolata bebekler.
 

Ekli dosyalar

  • 10.webp
    10.webp
    7.8 KB · Görüntüleme: 2,147
paylaşım için teşekkürler.kardeş bunlar gerçek gibi .bunları yemek için yamyam olmak gerekir herhalde.
 
cınlıler cukulata falan demıyor cocuk falanda demıyor ne buluyo yutuyolar .saygılar ars
 
bu çikolataları yapan kişiye bence bir daha çikolata yaptırmamak lazım inanın içim bır tuhaf oldu nasıl ynir onlar hadi hayvan şekli olsa neyse bunlardan yiyen bence insan olamaz
 
Doğru düzgün yapılmamış olsa belki yerdim ama bu çikolatalar gerçekten kusursuz insan bunu yerken af edersiniz yani midesi bulanır.Yiyemez ki......
 
Valla çikolatada olsa ben yiyemem .. selamlar ŞEREF
 
İnsanlarların hele de bebeklerin(meleklerin) yiyecek olarak motiflerde kullanmak bile insanlıktan nasip almamış kişilerin yapacağı bir davranış olsa gerek... Komünist çinlilerin yaptığına ise canavarlık-vahşet denir. Çinlilerle ilgili resimde(+15...li başlık) bu çikolatalar da bu siteye yakışmamış, miğdem kalktı.
 
valla açlıktan ölsemde yemem ne kadar güzeller baksanıza
 
Geri
Üst